მუსიკის წრე __ „მზის სხივი“
ნიკო ნიკოლაძის სახელობის სკოლა-ლიცეუმში I სემესტრიდან ფუნქციონირებას იწყებს მუსიკალური წრე „მზის სხივი“ I და II კლასის მოსწავლეებისათვის. მუსიკალური წრე ჩატარდება კვირაში ორჯერ და დაეთმობა ერთი გაკვეთილი.
წრეზე მოსწავლეები შეძლებენ მუსიკალური ენის ელემენტების გამოყენებას იმპროვიზაციულ სავარჯიშოებში. ისაუბრებენ მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების შესახებ. შეძლებენ განასხვავონ მუსიკალური სპეციალობები და შეადარონ ისინი ერთმანეთს. ასევე შეძლებენ სიმღერას ინდივიდუალურად და სხვებთანერთად.
წრის მუშაობისათვის შედგენილია სპეციალური პროგრამა ასაკობრივი თავისებურებების ათვალისწინებით.
წრის ხელმძღვანელი:მზევინარ სალდაძე
კომპონენტები | ინსტრუქცია | |
1 | სასწავლო საგნის სახელწოდება | მუსიკა |
2 | საშუალო განათლების საფეხური(დაწყებითი, საბაზო, საშუალო) | დაწყებითი |
3 | სწავლების კლასი | I, II კლასი |
4 | სასწავლო საგნის საათების ხანგრძლივობა | I სემესტრი |
5 | სასწავლო საგნის სტატუსი | არჩევითი |
6 | მასწავლებელი | მზევინარ სალდაძე saldadzemzeo@mail.ru 599 00 55 48 |
7 | სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა | სიმღერა,ეტიუდების გათამაშება, ოლიმპიადებისთვის მზადება. |
8 | სასწავლო კურსის მიზნები | მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა ღონისძიებებში მონაწილეობს მიღება. ხარისხიანი, სწორი სიმღერა. |
9 | სასწავლო კურსის ამოცანები | ნიჭიერი ბავშვის ამოცნობა.ვოკალური უნარების დახვეწა.მუსიკალური ხელოვნების შესწავლა |
10 | საგნის მნიშვნელობა | გემოვნების დახვეწა. ხელოვნების საკითხების სინთეზის შესაძლებლობა |
11 | საგნის შესწავლის აუცილებელი საბაზისო კომპეტენციები | ვოკალური უნარ-ჩვევების დახვეწა. |
12 | სასწავლო დისციპლინის ფორმატი(სწავლების მეთოდი) | გაკვეთილი ,კონცერტი |
13 | სწავლების შედეგი | შედეგი მიღწეული იქნება, თუ ბავშვს განვუვითარებთ მუსიკალურ ვოკალურ უნარებს. დავხვეწავთ გემოვნებას |
14 | სასწავლოკურსისშეფასება | შემოქმედებითობა, ჯგუფში ეფექტური მუშაობა.ღონისძიებებში მონაწილეობის მიღება |
15 | რესურსები | ფორტეპიანო, აუდიო დისკები. |
საწრეო მუშაობის გეგმა მუსიკაში
I -IIკლასი (წრე)
# | გაკვეთილისთემა | სტანდარტი | საათის რაოდენობა | რესურსი | |
1 | რა არის მუსიკა? | 1.1,4,9,12 | 1სთ | კომპიუტერი | |
2 | სმენა,რიტმი,მეხსიერება | 1.1,2,3,4,5,7 | 2სთ | პიანინო | |
3 | „მზე მომღიმარი“ | 1.1,2,3,4,5,7 | 1სთ | პიანინო | |
5 | ,,საქართველოს ზეცა“ | 1.1,2,3,4,5,7 | 2სთ | პიანინო | |
6 | მუსიკალური და არამუსიკალური ბგერები | 1. 1,22,3,4,5,7 | 2სთ | პიანინო | |
7 | ხალხური საკრავების გაცნობა | 11,2,3,4,5,7,8,9 | 1სთ | კომპიუტერი | |
8 | ამოდი მზეო | 1..1,2,3,4,5,7,8,9 | 2სთ | პიანინო | |
9 | რიტმული სავარჯიშოები | 1.1,2,3,4,5,7,8,9 | 1სთ | პიანინო | |
10 | დასარტყამი ინსტრუმენტები | 1.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | 1სთ | კომპიუტერი | |
11 | ,,აბა დელია“ | 1.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | 2სთ | პიანინო | |
12 | ,,რერო-რერა“ | 1.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | 3სთ | პიანინო | |
13 | მუსიკალური შეჯიბრი | 1.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | 1სთ | პიანინო | |
14 | ორკესტრი | 1.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | 1სთ | კომპიუტერი | |
15 | საქართველო | 1.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | 2სთ | პიანინო | |
16 | პატარა მუსიკოსები | 1.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | 2სთ | კომპიუტერი | |
17 | სიმებიანი საკრავები | 1.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | 2სთ | პიანინო | |
18 | მხიარული ნოტები | 1.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | 2სთ | პიანინო | |
19 | საუბარი ცნობილ მუსიკოსებზე და მაოსმენა მათი ცნობილი ნაწარმოებების | 1.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | 3სთ | პიანინო | |
20 | ,,გაზაფხული მოვიდა“ | 1.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | 2სთ | პიანინო | |
21 | კლავიატურა | 1.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | 2სთ | პიანინო | |
22 | მუსიკალური თამაშები | 1.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | 1სთ | პიანინო | |
23 | სიმღერა საქართველოზე | 1.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | 2სთ | პიანინო | |
24 | ,,ჰერიო ჰერიო“ | 1.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | 3სთ | პიანინო | |
25 | ხეზე ჩიტი | 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | 3 სთ | პიანინო | |
26 | მუსიკალური კარუსელი | 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 | 3 სთ | პიანინო პროექტორი,დისკი,კომპიუტერი. | |
27 | გავა დრო | 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | 3 სთ | პიანინო | |
28 | მასალის გამეორება | 1.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 1.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | 4სთ | პიანინო |